با استفاده از قابلمه استیل ناسا دیگر نگران سوختگی غذای خود نباشید!

قابلمه چدنی پایه اصلی هر آشپزخانه جنوبی هستند این فلز که از یک تکه فلز سنگین ساخته شده است، عملاً تخریب ناپذیر است، گرما را به خوبی هدایت می کند و وقتی به درستی چاشنی شود، سطحی نچسب دارد که حتی چسبنده ترین غذاها نیز به راحتی از آن خارج می شوند.

دلیلی وجود دارد که نان ذرت پخته شده در قابلمه استیل ناسا مادربزرگ شما بسیار خوشمزه است چندین نسل از چاشنی آن قابلمه اثری پاک نشدنی بر روی هر چیزی که او تا به حال در آن پخته است بر جای گذاشت.

همچنین به همین دلیل است که قرار دادن یک قابلمه چدنی در ماشین ظرفشویی یک گناه بزرگ در جنوب محسوب می شود.

قابلمه

چاشنی لایه ای از روغن پلیمریزه است که روی سطح پخته شده است چاشنی کردن قابلمه چدنی باعث می شود که غذا به راحتی آزاد شود، باعث تمیز شدن سریع آن می شود و آن را برای نسل ها بدون لکه و زنگ نگه می دارد.

وقتی یک قابلمه چدنی مزه دار می شود، شما با روغن کمتری طبخ می کنید و طبیعت آن غذای شما را با آهن غنی می کند. چدن نچسب است (اگر به درستی از آن مراقبت شود) بنابراین نیازی به استفاده از اسپری پخت و پز شیمیایی نچسب نیست.

در حالی که برخی از قابلمه چدنی جدیدتر “پیش فصل” از جعبه بیرون می آیند، اما اینطور نیست همین امر در مورد “اسپری های چاشنی” جدیدتری که به صورت آنلاین دیده ایم نیز صادق است ما معتقدیم که هیچ چیز مانند یک قابلمه طعم دار خانگی وجود ندارد.

وقتی نوبت به چاشنی یک قابلمه چدنی می‌رسد، بیش از یک تکه روغن روی سطح لازم است همانطور که مادربزرگ شما می تواند تأیید کند، یک فرآیند چاشنی واقعی فقط از طریق گرم کردن و روغن دادن چند بار تابه امکان پذیر است.

هر بار که قابلمه مزه دار می شود، کمی شخصیت بیشتری به خود می گیرد و خاصیت نچسب آن را تقویت می کند.