پسته ممتاز رفسنجان را بازیکنی به قیمت میلیاردی خرید

پسته کله‌گوچی یکی از محبوب‌ترین پسته‌های ایرانی است، اما بدیهی است که این محبوبیت تنها به ایران محدود نمی‌شود عمده تولید پسته ممتاز رفسنجان به کشورهای اروپایی صادر می شود این پسته به بزرگ بودن و البته گران بودنش معروفه پسته سر قوچ گرد (آجیلی) و از نظر ظاهری درشت است و مغز آن بزرگتر از پسته های دیگر است.

رنگ بالای این پسته قرمز خاکستری و رنگ پوست آن سفید نسبتاً تیره است پسته کله قوچ با توجه به درشت بودن آن در هر کیلو کمتر است اما با وجود این، اندازه بزرگ و شکل گرد آن باعث شده تا در بازار محبوبیت زیادی داشته باشد طعم پسته سر گوسفندی نیز بسیار لذیذ است.

این پسته در ده روز دوم شهریور ماه برداشت می شود که به شما توصیه می کنیم در صورت مشاهده آن را بخرید و بخورید پسته احمد آقایی یکی از انواع پسته جدید ایرانی، پسته احمد آقایی است عملکرد بالا و زمان نسبتاً کوتاه مورد نیاز برای باردهی، آن را به یکی از بهترین پسته های صادراتی کشور تبدیل کرده است.

پسته

میوه پسته احمد آقایی دراز است و از 22 تا 34 اونس یافت می شود رنگ پوست این محصول سفید و هسته آن قرمز است اگر از آن دسته افرادی هستید که به طعم غذای خود اهمیت زیادی می دهید، حتما باید پسته احمد آقایی را در بین انواع پسته ایران انتخاب کنید.

این پسته با طعم شگفت انگیزی که دارد نه تنها در ایران بلکه در بازارهای جهانی حرف اول را می زند پسته احمد آقایی در دنیا به پسته بلند نیز معروف است و بدیهی است که به دلیل چهره های خندان طرفداران زیادی دارد یعنی فضای خندان این پسته در دو طرف پشت و شکم یکسان و یک اندازه است.

قیمت پسته احمد آقایی کمتر از پسته کله قوچی و پسته اکبری است اما نسبت به پسته فندقی قیمت بالاتری دارد کشت پسته احمد آقایی در بسیاری از شهرها و استان ها انجام می شود، اما به طور کلی استان کرمان و شهرستان رفسنجان بزرگترین تولیدکنندگان این نوع پسته هستند.

همچنین باید اضافه کرد که پسته احمد آقایی نه تنها برای خشکبار استفاده می شود، بلکه برای تولید حلال نیز استفاده می شود پسته اکبری یکی از پسته های ایرانی پسته اکبری است این پسته در واقع بالاترین ارزش اقتصادی را دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.