بهترین طرحهای شیک قوری چینی خارجی برای سلیقه های خاص!

برای قرن ها، فیزیکدانان زندگی خود را با روشن کردن اسرار جهان ما، از گرانش گرفته تا الکتریسیته و سیاهچاله ها، به دست آورده اند.

اما در میان جست‌وجوی بوزون‌های هیگز و گشودن بی‌پایان نظریه‌های ریسمانیک راز به ویژه خیره کننده باقی مانده است: چرا دمنوش چای را با قوری سوت می زند؟

آنها گفتند: «اوه این،» در حالی که پشت اجاق‌هایشان ایستاده بودند، در بین حملات ابررایانه‌های برنامه‌نویسی بودند “ارتعاشات یا چیزی است و از قوری برای دم نمودن چای و دمنوش استفاده نمی کنند.

” اکنون، خوشحالیم که گزارش دهیم، عقل بشر سرانجام بر سایه تاریک جهل پیروز شد و معمای نهفته در کمین یکی از لوازم آشپزخانه ما با تکنولوژی ساخت قوری پایین را حل کرد.

پس از سال ها محصور شدن در برج عاج دانشگاه کمبریج در بریتانیا، تیمی از محققان با یک مدل ریاضی دقیق از قوری سوت دمنوش چایی ظاهر شدند نه یک بلکه دو فاز دارد، به ما می گویند.

یکی از مدلهای خوب و بی نظیر قوری چینی خارجی می باشد که با بهترین کیفیت تولید می شود.

اولین مورد زمانی شروع می شود که بخار توسط دهانه باریک کتری وارد قوری می شود.

قوری

هنگامی که هوای تند فشرده فشرده می شود و سپس به آشپزخانه شما می رود، با فرکانس یک سوت خوشامدگویی می لرزد.

اما آب داخل کتری همچنان در حال جوشیدن است و بخار بیشتری را با سرعت های بیشتر و بیشتر از طریق دهانه می فرستد.

هنگامی که سرعت جریان از یک نقطه خاص عبور می کند، گرداب های کوچکی در بخار ایجاد می شود و امواج صوتی را ساطع می کند که در نهایت ارتعاشات اولیه را پشت سر می گذارد.

مدل جدید آنقدر دقیق است که اکنون فیزیکدانان می‌توانند صدای سوت هر کتری را پیش‌بینی کنند پس از حل راز دیگری از جهان وسیع اما شاید در نهایت قابل شناخت ما، لبخند می زنند و چای خود را می نوشند.

قوری از جهنم؟ چرا غذای اصلی رستوران چینی نیاز به بازنگری دارد – طراحی سنتی آن ارزان، نشتی و خطرناک است، پس چرا هنوز از آن استفاده می کنیم؟