جایی که یکی از دو لپه ممکن است شکاف داشته باشد

این امر توسط Claytonia virginica (کوک)، گونه Capparis (Franceschini و Tressens، 2004) و اعضای Gesneriaceae از جمله Streptocarpus rexii (Mantegazza et al., 2007) و Monophyllaea horsfieldii (Tsukaya, 19;D.19) نشان داده شده است.

جایی که لپه ریز ایرانی بزرگ از یک مریستم پایه تشکیل می شود تا شبیه یک برگ بزرگ شاخ و برگ به طول 30 سانتی متر باشد، بدون اینکه هیچ برگ اضافی قبل از القای گل شروع شود.

Syncotyly مربوط به همجوشی جزئی یا کامل لپه نخود سیاه است، همانطور که در گونه های Calophyllum، Swietenia، Guara و Carapa وجود دارد، جایی که لپه ها به صورت دیستال ذوب می شوند (Datta، 1988).

نتیجه سینکوتیلی اسکیزوکتیلی است که برای انشعاب یا لوبی شدن لپه آذر شهر اعمال می شود که می تواند منجر به لپه های اضافی شود. اسکیزوکتیلی در نهال‌های Chenopodiaceae رخ می‌دهد.

جایی که یکی از دو لپه ممکن است شکاف داشته باشد تا همی‌تروکتیل ایجاد کند، یا یک لپه از یک گیاه سه لپه‌ای دوشاخه شده و یک همیتتراکوتیل ایجاد کند (Karschon، 1973).

انواع مختلفی از لپه پاک شده و خوش پخت سنکوتیلی یا چند لپه ای توسط برخی جهش یافته های تکاملی در آرابیدوپسیس مانند دورنروشن و دورنروشن مانند نشان داده شده است، که آلل های مختلف آن لپه و سنکوتیلی را با نفوذ کم نشان می دهند (شکل 1G-L). تنوع زیاد در شکل و مورفولوژی لپه در سراسر قلمرو گیاهی مخالف یک برنامه انتوژنتیک حفاظت شده است.

  • منابع:
  • تبلیغات:
  1. کفشی که جان صاحبش را گرفت
  2. ارزان ترین کیف کتی چرم طبیعی
  3. مردی توانست با چسب شیر شکار کند
  4. روش تجارت را با ما یاد بگیرید