خودکشی یک فرد به دلیل نداشتن سبد حصیری مناسب!

تطبیق پذیری سبد های حصیری تا حدی به این دلیل است که می توانند شکل ها و اندازه های مختلفی به خود بگیرند. تکنیک بافت مورد استفاده به آن اجازه می دهد و اینگونه بود که تمام آن سینی های حصیری، ظروف، گلدان ها و جعبه ها به وجود آمدند. این امر در مورد مبلمان حصیری نیز صدق می کند، از این رو طرح های مختلفی برای انتخاب وجود دارد.

همه سبدهای حصیری شبیه هم نیستند و این به این دلیل است که تکنیک های بافندگی و مواد واقعی مورد استفاده در این فرآیند می توانند متفاوت باشند.

در واقع، ما چهار دسته سبد چوبی را می شناسیم: کلاف، بافته، دوقلوی و حصیری یا آتل که تمایز بین آنها بر اساس مواد استفاده شده است.
راه های جالب و کاربردی زیادی برای استفاده از سبدهای حصیری در اطراف خانه وجود دارد. بدیهی است که آنها برای نگهداری وسایل عالی هستند، بنابراین می توان از آنها در هر اتاقی از خانه استفاده کرد.

می‌توانید از سبد حصیری برای نگهداری سبزیجات در آشپزخانه، بالش‌ها و کوسن‌های اضافی در اتاق خواب، لوازم مختلف در دفتر، لوازم آرایشی در حمام و تقریباً هر چیزی در اتاق نشیمن استفاده کنید.
سبدهای حصیری نیز الهام بخش بسیاری از طرح های جالب هستند.

به عنوان مثال، لامپ های آویز و آباژورهایی هستند که شباهت زیادی به آنها دارند. حتی می توان سبدهای واقعی را به زیور آلات و لوازم جانبی خانه تغییر داد.

  • منابع:
    1. Wicker Baskets – Incredibly Versatile And Practical Even Today
  • تبلیغات: 
    1. پخش انواع عسل طبیعی کنار در اصفهان

    2. خرید رطب مضافتی بسته بندی جعبه ای
    3. خرید سیب زمینی آگریا لوکس صادراتی

    4. نمایندگی فروش عمده پالاز موکت