دوربین مدار بسته و ورود افراد غیرمجاز

ایمنی دانش‌آموزان و معلمان زمانی آغاز می‌شود که می‌توانید ببینید چه کسانی وارد و خارج می‌شوند و مطمئن شوید که مجوز مناسب دارند و به ملک تجاوز نمی‌کنند. این کار با استفاده از دوربین مدار بسته مخفی انجام می شود.

بسیاری از نگرانی‌های والدین در این است که چقدر آسان است افراد در مدرسه بدون هیچ مشکلی راه بروند و ایمنی فرزندانشان را در مدرسه زیر سوال ببرند.

دوربین مدار بسته  می توانند راه حل مناسبی برای جلوگیری از ورود افراد غیرمجاز به سایت ارائه دهند و سابقه خروج دانش آموزان از محوطه مدرسه را بدون اجازه ثبت کنند.

دوربین مداربسته اصفهان  به شما این امکان را می‌دهد که افرادی را که وارد مدرسه می‌شوند تحت نظر داشته باشید و هرکسی که مشکوک شود می‌تواند به سایر کارکنان یا در صورت لزوم خدمات اضطراری هشدار دهد.

با پشتیبانی از تجزیه و تحلیل های ویدئویی هوشمند، تشخیص چهره و فناوری جستجوی ظاهر، به دنبال مجرم یا فرد مشکوک دیگر نیازی نیست که فرد صدها ساعت کار را صرف ارزیابی فیلم ویدئویی کند. دوربین مداربسته حافظه دار از این ویژگی برخوردار می باشد.

به روز، فناوری نظارت مدرن اجازه می دهد تا عبارات جستجو به نرم افزار تحلیلی وارد شود که به طور خودکار فرد تحت نظر را ردیابی و شناسایی می کند.

  • منابع:
  1. The Advantages of Using CCTV Cameras in Schools

  •  تبلیغات:
  1. از این کسب و کار استفاده کنید تا یک آینده روشنی داشته باشید
  2. علت ثروتمند شدن ایلان ماسک فروش چه محصولاتی بود؟
  3. نکات جالب تاثیر خوابیدن بر شادی
  4. دستفروشی که با فروش انگشتر میلیونر شد