سنگ قیمتی که به عنوان سنگ شفا بخش یاد می شود!

آمتیست: سنگ سیاه طلا دار نیروگاهی، گفته می شود که آمتیست شفا دهنده عاطفی است و از انرژی منفی محافظت می کند. این سنگ قیمتی دوست داشتنی با کریستال درمانی مرتبط است. آگاهی را بیدار می کند و آگاهی معنوی را عمیق می کند.

Bloodstone: گفته می شود که این جواهر یکی از بهترین جواهرات مناسب برای قطعات انفرادی است. مناسب هر سبکی است. Bloodstone به ما کمک می کند تا با شجاعت و نجابت با چالش های سخت روبرو شویم.

کوارتز شفاف: کوارتز بهترین شفا دهنده است و برای هر شرایطی استفاده می شود. قدرت می آورد و به حفظ حافظه کمک می کند و افکار منفی و ناخواسته را دفع می کند.

فلوریت: گفته می شود که فلوریت محافظ است، فلوریت به عنوان سپری در برابر منفی ها عمل می کند و به تثبیت هاله کمک می کند. در مورد خواص فیزیکی، فلوریت به تقویت سیستم ایمنی و تحریک بازسازی کمک می کند. اگر گیج یا نگران هستید، فلوریت استرس ذهنی شما را از بین می برد و به هدایت انرژی در جهت درست کمک می کند.

افراد کمی به عنوان تاجر سنگ قیمتی در بازار وجود دارند که این مسئله کمی آزار دهنده می باشد.

فیروزه: در مورد فواید فیروزه کنجکاو هستید؟ بدانیم. هم برای جواهرات و هم برای فواید درمانی آن معروف است. فیروزه چاکرای گلو را فعال و متعادل می کند. منفی ها را جذب می کند، خوش شانسی می آورد و از شما محافظت می کند.

Unakite: گوهر آرامش و ملایمت، Unakite شکل صورتی و سبز جاسپر است. می گویند سنگ سفید قیمتی بینایی و در بازکردن چشم سوم است. Unakite همچنین در کنار هم آوردن آگاهی و معنویت کمک می کند.

اکنون که تمام اطلاعات مرتبط و مورد نیاز در مورد سنگ های قیمتی را دارید، بروید و بهترین طیف سنگ های قیمتی را کاوش کنید و بهترین ها را برای خود و عزیزانتان فقط در Sokogems.com خریداری کنید.

  • منابع:
    1. All You Need To Know About Gemstones
  • تبلیغات: 
    1. مرکز تولید دوغ سنتی خانگی
    2. فروش ویژه تخمه افتابگردان برشته دورسفید

    3. خرید مستقیم کشمش پلویی مرغوب

    4. تامین کننده گیلسونایت گرید راه سازی