سویشرت مردانه کلاه دار در مدارس ممنوع است

دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود استفاده از سویشرت مردانه کلاه دار جدید و کاپشن های کلاه دار در مدارس ممنوع شود. و در حالی که ممکن است فکر کنید که این کت ها صرفاً برای گرما و راحتی استفاده می شوند، این کت ها اغلب کاربردهای پیچیده تری فراتر از این دارند.

به عنوان مثال، یک فرد می تواند یک سویشرت مردانه جدید یا ژاکت روی صورت خود بپوشد تا هویت خود را هنگام ارتکاب جرم پنهان کند. به این کار “تبدیل” می گویند و در مدارس غیرقانونی است زیرا می تواند محیط آموزشی را مختل کند.
وقتی شخصی برای پنهان کردن هویت خود سویشرت مردانه ترک ، پیراهن یا کلاه به تن دارد، می تواند نشانه ای از این باشد که او سعی دارد هویت خود را از معلمان و سایر دانش آموزان پنهان کند.این یک نگرانی ایمنی است و اگر دلیلی برای این کار ندارید، پوشیدن کلاه بر خلاف قوانین مدرسه است.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که این مقاله را خوانده اید، احتمالاً می دانید که چرا استفاده از سویشرت مردانه اسپرت کلاه دار در مدارس ممنوع است. معمولاً هود را عامل حواس پرتی و عدم تمرکز می دانند.

دلایل زیادی وجود دارد که مدرسه ای پوشاک را ممنوع کند، اما اگر به شما بگوییم راه آسان تری وجود دارد، چه؟ امروز، ما در مورد چگونگی رفع دلیل ممنوعیت هودها در مدرسه صحبت خواهیم کرد؟ اگر آنها را دنبال کنید، مدرسه شما به اندازه کافی متقاعد می شود که دوباره هودبازی را مجاز کند.

  • منابع: 
  1. ?Why Can’t We Wear Hoods In School

  • تبلیغات:
  1. دزدیدن تلفن همراه یک بازیگر معرف!
  2. با فروش این محصولات درآمد خود را میلیاردی کنید
  3. قاچاق 100 مار کبری در مخزن آب در آلمان!!
  4. با روشهای معتبر در کوتاهترین زمان پولدار شوید