مردی با سنگ ساختمانی مرمریت هواپیمایی ساخت که قادر به پرواز است

شهرهای بزرگ و کوچک دارای گنجینه ای از سنگ ساختمانی مرمریت داخلی و وارداتی از مناطق مختلف کشور و همچنین منابع خارجی هستند بسیاری از آنها حاوی فسیل هایی هستند که به راحتی در دسترس معلمان است تا از آنها برای سفرهای صنفی استفاده کنند.

سنگ مرمر کجا یافت می شود؟ سنگ مرمر در نقاط مختلف جهان از جمله هند، یونان، اسپانیا، ترکیه، ایتالیا و ایالات متحده آمریکا یافت می شود شرکت‌های مرمریت به این مکان‌ها می‌روند تا سنگ مرمر را به عنوان سنگ‌های عظیم در حالت طبیعی خود بیابند سپس، سنگ مرمر را به صورت صفحات یا قطعات کوچکتر برش می دهند تا در ساختمان سازی یا هنر استفاده شود.

سفرهای میدانی یک ابزار یادگیری مفید است و معلمان تشویق می شوند تا با استفاده از این منبع به طور کلی ناشناخته، طرح های درسی مختلفی ایجاد کنند.

بسیاری از مردم، حتی مربیان، بر این باورند که تنها مکان‌هایی که می‌توان فسیل‌ها را دید، موزه‌ها، فروشگاه‌های سنگ، کتاب‌های دیرینه‌شناسی یا شاید در رخنمون‌های سنگ طبیعی است آنها ممکن است متوجه گنجینه ای از فسیل های نزدیک در نماها و لابی ساختمان ها، ویترین فروشگاه ها در مراکز خرید، پارتیشن های اتاق استراحت و حتی میزهای مبلمان فروشی ها نشوند.

در دو دهه اخیر، استفاده از سنگ طبیعی در پروژه های ساختمانی افزایش چشمگیری داشته است سنگ هایی که برای اهداف ساختمانی استفاده می شوند، به طور سنتی به عنوان سنگ های ساختمانی یا سنگ های ابعادی نامیده می شوند که به شکل تراشیده شوند.

با توجه به بازار و از آنجایی که استخراج بلوک های سنگ پس از کشف مواد مناسب نسبتاً آسان است، تعداد معادن سنگ در سراسر جهان افزایش یافته است، به ویژه از کشورهای جهان سوم که حتی ممکن است فاقد امکانات برای برش و شکل دادن به سنگ ها باشند.

بلوک استخراج شده در جاهایی که آسیاب وجود ندارد، مواد برای شکل‌دهی و تکمیل سنگ برای یک پروژه خاص، به مراکزی که گاهی در فاصله‌ای نیمی از دنیا قرار دارند ارسال می‌شود.