معرفی بهترین پک بسته بندی خرمای مضافتی خشک صادراتی ایرانی

پنج حقیقت در مورد خرما که آنها را به غذایی مهم برای آینده ما تبدیل می کند!

سیستم های غذایی ما آنطور که باید عمل نمی کند در حالی که امروزه بیش از 820 میلیون نفر هنوز در سیاره ما از گرسنگی می میرند، یک اپیدمی چاقی در جهان بیداد می کند.

معرفی بهترین پک بسته بندی خرمای مضافتی خشک صادراتی ایرانی که براحتی می توانید در فروشگاه های اینترنتی خریداری نمایید.

 دسترسی به غذاهای سالم، از نظر در دسترس بودن و هزینه، عامل اصلی در هر دو سناریو است.

 تعداد محدودی از غذاهایی که تولید می‌کنیم، روش‌هایی که آنها را پرورش می‌دهیم و حمل می‌کنیم، و وسایلی که برای توزیع آنها استفاده می‌کنیم، همگی زمینه‌هایی برای بهبود هستند.

خرما

ایجاد تغییرات در این سیستم ها می تواند به معنای حفظ منابع طبیعی، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و دستیابی به مواد غذایی بیشتر به دست مصرف کنندگان، به ویژه آسیب پذیرترین افراد باشد.

راه حل های زیادی برای ما وجود دارد. امروزه روش‌های سنتی آزمایش شده زمان برداشت و تولید مواد غذایی در حال بازنگری است. فرهنگ ها و احترام به ارزش غذاها نیز در حال احیاء هستند. میوه ها و سبزیجاتی که در سطح جهانی نادیده گرفته شده بودند توجه جدیدی را به خود جلب کرده اند. طیف گسترده ای از غذاها، از جمله خرما، وجود دارد که با این توصیف مطابقت دارد.

 چرا باید خرما را بخشی جدایی ناپذیر از آینده غذایی خود کنیم:

 خرما مغذی است:

خرما سرشار از آهن، پتاسیم، کلسیم و منیزیم است و منبع خوبی از فیبر است. همچنین سرشار از کالری است که آن را به یک منبع مهم انرژی تبدیل می کند.

 خرما به دلیل طعم شیرینی که دارد جایگزین خوبی برای قندهای تصفیه شده است. برخلاف غذاهای بسیار فرآوری شده، خرما یک غذای طبیعی و مغذی مانند میوه ها است که آن را به عاملی تبدیل می کند که می تواند به معکوس کردن روند چاقی کمک کند.

 بیش از دو میلیارد (2) نفر در جهان از اضافه وزن رنج می برند. همانطور که رژیم غذایی امروز ما انتخاب غذاهای ارزان‌تر و سریع‌تر را برای مردم آسان‌تر می‌کند که اغلب حاوی مقادیر بیشتری چربی، نمک، قند و کالری هستند.

افزایش دسترسی به میوه ها و سبزیجات تازه می تواند به مردم کمک کند تا انتخاب های سالم تری داشته باشند. غذاهایی مانند خرمای خشک که می‌توان آن‌ها را برای چندین ماه نگه داشت، نمونه خوبی از یک جایگزین سریع و مغذی است.

ماندگاری طولانی آن نیز به کاهش تلفات مواد غذایی کمک می کند.