معرفی بهترین کارتن پلاست ضد آفتاب که قابلیت ماندگاری بالایی دارد!

سازندگان کارتن مقوایی استفاده مجدد برای یادگیری:

تغییر از علوم دبیرستانی به دانش‌آموزان تیزهوش راهنمایی و دبیرستان آن حس گاه ناخوشایند از کشف آموزش جدید را دوباره بیدار کرده است.

جایی که خیلی چیزها ناقص به نظر می‌رسند من دارم با مانترای نقص کار می‌کنم.

این یک شعار خوب برای دانش آموزان من نیز هست. برخی از دانش‌آموزان هرگز چکش را تکان نداده‌اند، سوزن نخی نکرده‌اند، یا مدلی ساخته‌اند که بر روی کاغذ مشخص نشده باشد.

معرفی بهترین کارتن پلاست ضد آفتاب که قابلیت ماندگاری بالایی دارد!

تجربیات رایج روز در دنیای ما دیجیتالی شده است و دسترسی به مواد اضافی برای دیگران بسیار محدود است.

راه حل من: ایجاد یک فضای سازنده در کلاس درس من و ارائه چالش های طراحی که دانش آموزان می توانند با کمی بیشتر از رشته، چسب و کارتن انجام دهند.

کارتن، ماده انتخابی من برای سازندگان، در هر خانه ای در آمریکا موجود است.

کارتن

از کارتن مک و پنیر گرفته تا کارتن کفش، مقوا ماده ای است که دانش آموزان را در یک زمین بازی قرار می دهد. رایگان است.

دانش‌آموزان می‌توانند چیزهای نازک را با قیچی برش دهند یا با یک جفت قیچی ایمنی مواد راه راه را بچسبانند، و نوار آنقدر ارزان است که می‌توانم یک رول جزئی را با دانش‌آموزی که به آن نیاز دارد به خانه بفرستم.

بچه‌های خانواده‌هایی که توانایی خرید بسته‌های خشت یا صنایع دستی را ندارند یا پول کمی برای وسایل اضافی در کلاس دارند، هنوز هم می‌توانند با استفاده از موادی که متعلق به خودشان است، چیزی تصور کنند.

این با دانش‌آموزانی که منابع کافی را در اختیار دارند برابری می‌کند مطمئنا، بسیاری از مربیان می گویند، اما این زمان یادگیری است.

چگونه می توان مقوا و یا کارتن را به استراتژی های یادگیری تبدیل کرد که برای دانش آموزان در سراسر رشته ها مفید است؟ در اینجا چهار نمونه پروژه مقوا برای شروع آورده شده است.

اگرچه ممکن است برای ما به عنوان مربی غیرعادی به نظر برسد، اما وقت بگذارید و از دانش‌آموزان بپرسید که چه تعداد در انباری بوده‌اند، به باغ‌وحش رفته‌اند، در یک چادر چادر زده‌اند یا از یک حیوان مراقبت کرده‌اند.

بسیاری از خواندن‌ها تجربیاتی را توصیف می‌کنند که دانش‌آموزان هیچ دانشی در مورد آنها ندارند.

تصویرگر، سوفی بلکال، بیش از یک سال تحقیق طول کشید تا از تمام مکان‌هایی که در کتاب به آنها اشاره شده است بازدید کند.

جوان‌ترین دانش‌آموزان دبیرستانی من سعی می‌کنند یک مدل واحد برای یک صحنه در کارتن بسازند، از یک کشتی اقیانوس پیما گرفته تا یک درخت و یک ماشین عتیقه است.