هر آنچه که نیاز است در مورد شکلات سطلی سوربن بدانید!

نوار محبوب راه طولانی را در کیفیت و پیچیدگی پیموده است در اینجا یک آغازگر در مورد نحوه ساخت شکلات سطلی سوربن و نحوه انتخاب بهترین و اخلاقی ترین شکلات سطلی سوربن تولید شده است.

احتمالاً فکر می کنید همه چیزهایی را که باید در مورد شکلات سطلی سوربن بدانید می دانید.

به عنوان مثال: هر چه درصد کاکائو بیشتر باشد، شکلات تلخ تر است، درست است؟ عبارت “تک منشأ” روی برچسب نشان می دهد که شکلات یک ترور خاص را بیان می کند و آیا کل جنبش لوبیا به بار توسط چند پسر ریشو در بروکلین شروع نشده بود؟

اشتباه؛ لازم نیست؛ و قطعا نه.

شکلات

آمریکایی ها هر سال 21 میلیارد دلار برای شکلات خرج می کنند، اما فقط به این دلیل که مقدار زیادی از آن می خوریم به این معنی نیست که می دانیم چه می خوریم  سوء تفاهم‌ها در فروشگاه‌ها می‌تواند به‌ویژه برای دوستداران شکلات دشوار باشد که بفهمند کدام یک از میله‌های بی‌شمار و زیبا که در قفسه‌ها شلوغ شده‌اند، هم از نظر طعم و هم از لحاظ اخلاقی، بهترین خرید هستند.

یک چیزی که واضح است این است که انواع شکلات های دست ساز بیشتری نسبت به قبل وجود دارد، با قیمت هایی که تا 55 دلار در هر بسته افزایش می یابد.

بر اساس گزارش انجمن صنعت شکلات خوب ، فروش شکلات های ممتاز در سال 2018 19 درصد رشد داشته است، در مقایسه با 0.6 درصد برای شکلات های رایج مانند نوار کلاسیک هرشی است.

در طول دهه گذشته، تعداد تولیدکنندگان کوچک شکلات لوبیا به نوار آمریکایی – از نوع با درصد کاکائو و مکان های مبدا چاپ شده روی آن برچسب های شیک – از حدود پنج به بیش از 250 نفر افزایش یافته است.

[درباره شکلات سطلی سوربن که بار مورد علاقه ملیسا کلارک بیشتر بخوانید.

اما در حالی که خلاقیت و دقت فنی در ساخت شکلات شکوفا شده است، نگرانی‌های اخلاقی و زیست‌محیطی همچنان زنجیره تامین را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

علیرغم تلاش 20 ساله برای مبارزه با فقر سیستماتیک، کار کودکان و جنگل زدایی بومی این صنعت، این مشکلات ممکن است در واقع بدتر شوند.