پیدا شدن بشکه فلزی که حاوی سکه های تاریخی دوران ساسانیان است!

هنگامی که بسته های خالی در محیط ریخته می شوند، مدیریت می شوند یا به اشتباه مدیریت می شوند، ممکن است به آلاینده تبدیل شوند و ممکن است بر محیط زیست و انسان تأثیر بگذارند.

مطالعه ای که این مقاله را پشتیبانی می کند با هدف مشاهده کار یک شرکت در ایالت سانتا کاتارینا در مورد رویه های استفاده شده توسط کارکنان آن در جمع آوری، حمل و نقل، ذخیره سازی موقت و مقصد نهایی بسته بندی – طبل های فلزی خالی آلوده است.

روش شناسی، رویکردهای کیفی و کمی بشکه فلزی، بر بازدیدهای فنی از شرکت و استفاده از پرسشنامه و همچنین مصاحبه با کارکنان-کارکنان متمرکز بود.

تجزیه و تحلیل شامل رویه های اتخاذ شده، محیط کار، فعالیت ها و دانش کارگران در مورد انجام وظایفشان بود. نتایج حاکی از عدم تحصیلات کارگران است، توجه کم به رویه های کاری و همچنین عدم آگاهی در مورد فعالیت های بسیار آلاینده. بنابراین، برخی از شیوه های آموزش محیطی (EE) پیشنهاد شد.

بشکه

اگر فضای کافی برای ایجاد آتش سوزی بزرگتر ندارید، بشکه های سوزاندن زباله های قابل سوختن راهی مناسب برای دور ریختن زباله های قابل سوختن هستند.

ساختن بشکه سوزاندن خود به سادگی یافتن یک درام فلزی 55 گالن (208.2 لیتری)، برداشتن درب یا باز کردن یک سر آن و سوراخ کردن سوراخ‌هایی در نزدیکی پایین برای تامین تهویه است.

مطمئن شوید که برای از بین بردن موادی که می توانند به طور ایمن سوزانده شوند، مانند اندام درخت، قلم مو و سایر زباله های طبیعی، از بشکه سوختگی خود فقط در ملک خود استفاده کنید.

ک درام فولادی 55 گالن (208.2 لیتری) تهیه کنید. شما اغلب می توانید اینها را با قیمت کمی از کارخانه های تولیدی، محوطه های ضایعات و تاسیسات بازیافت خریداری کنید در برخی موارد، حتی ممکن است بتوانید آنها را به صورت رایگان در حال خوابیدن پیدا کنید.
اگر نمی توانید یک درام مناسب را پیدا کنید، می توانید آن را به صورت آنلاین نیز خریداری کنید. با این حال، آنها کمی گران تر خواهند بود – می توانید انتظار داشته باشید که 80-120 دلار برای یک درام فولادی کاملاً جدید بپردازید.
مهم است که درام مورد استفاده شما از فولاد ضخیم و مقاوم در برابر حرارت ساخته شده باشد سایر مواد قادر به مقاومت در برابر حرارت شدید سوزاندن نخواهند بود و ممکن است هنگام ذوب دودهای شیمیایی سمی تولید کنند.