کنسرو ذرتی که در آب داغ آتش گرفت!

بسته شدن درب کنسرو ذرت 5 کیلویی پس از پر شدن قوطی با سبزیجات و مواد افزودنی آن، درب قوطی بسته شده و توسط دستگاه درب قوطی بسته می شود.
پخت نهایی پخت نهایی بیشتر برای کنسرو ذرت شیرین انجام می شود که دلیل آن هم دیر پختن ذرت است. روش کار به این صورت است که قوطی را در آب داغ قرار داده و روی حرارت غیر مستقیم پخته می شود.
عملیات حرارتی (استریلیزاسیون) تمام غذاهای کنسرو شده پس از کنسرو باید در دما و زمان معینی استریل شوند، این عمل میکروارگانیسم های موجود در غذا را کاملا از بین می برد و آن را برای نگهداری طولانی مدت آماده می کند.
در مورد مواد غذایی کنسرو شده مانند کنسرو ذرت، دمای استر شستشو حدود 90 درجه سانتیگراد و زمان آن حدود 20 دقیقه است. برچسب زدن قوطی های فلزی قوطی های فلزی معمولا به دو صورت تولید می شوند.
در حالت اول مشخصات محصول و سازنده آن مستقیماً روی قوطی چاپ می شود و در حالت دوم این اطلاعات روی کاغذ چاپ می شود و در پایان تولید با چسب روی قوطی چسبانده می شود.
عمل چسباندن لیبل توسط ماشین انجام می شود، بسته بندی شیرینگ بسته بندی معمول در صنعت کنسرو سازی، انقباض است که در این حالت قوطی ها توسط پلاستیک شفاف زیر حرارت هوای گرم به 12 قطعه خرد می شوند.
امروزه فروش کنسرو ذرت تایلندی با افزایش چشمگیری نیز روبرو بوده است به همین منظور قیمت آن کمی افزایش پیدا کرده است.
  • منابع:
    1. Canned corn
  • تبلیغات: 
    1. تاثیر استفاده از نخود در ذوب کردن شمش طلا!
    2. مردی با استفاده از نبات بنزین درست کرده است!
    3. 5 تکنیک جدید برای امید به زندگی بیشتر!
    4. بزرگترین زیره جهان به اندازه خربزه مشهدی