۳ روش جالب برای استفاده بهینه و اقتصادی از زغال استارت پژو پارس ایران خودرو

هنری هاتلستون راجرز (زاده ۲۹ ژانویه ۱۸۴۰ – درگذشته ۱۹ مه ۱۹۰۹) یک صنعت‌گر و سرمایه‌دار آمریکایی بود.

او ثروت خود را در تجارت پالایش نفت به دست آورد و به یک رهبر در استاندارد اویل تبدیل شد او همچنین در بسیاری از شرکت ها و شرکت های تجاری در صنعت گاز، مس و راه آهن نقش مهمی ایفا کرد او دوست نزدیک مارک تواین شد.

موفقیت راجرز در صنعت نفت با چارلز پرات در سال 1866 آغاز شد، زمانی که او روند بهبود یافته است را اختراع کرد که طی آن نفتا از نفت خام در طی پالایش نفت می جدا شد.

جان دی. راکفلر تجارت خود و پرت را در سال 1874 خرید و راجرز به سرعت در استاندارد اویل رشد کرد.

او ایده یک خط لوله بسیار طولانی را برای انتقال نفت طراحی کرد، به جای استفاده از واگن های راه آهن در دهه 1880، او خود را از نفت گسترش داد و شامل مس، فولاد، بانکداری و راه آهن شد.

۳ روش جالب برای استفاده بهینه و اقتصادی از زغال استارت پژو پارس ایران خودرو را برایتان بیان می نماییم که تا انتها می توانید ما را دنبال نمایید.

همچنین شرکت گاز تلفیقی که گاز زغال استارت پژو پارس را برای شهرهای بزرگ تامین می کند.

در دهه 1890، زمانی که راکفلر در حال کناره گیری از تجارت نفت بود، راجرز یک چهره مسلط در استاندارد اویل بود. در سال 1899، راجرز تراست مس آمیخته را، مستقر در بوت، مونتانا، کرد، که در صنعتی که مصرفی زیادی داشت، تسلط یافت، زیرا کشور برای ساخت شبکه های الکتریکی خود به سیم نیاز داشت.

زغال

آخرین شرکت بزرگ او ساخت راه آهن ویرجینیا برای خدمات رسانی به میدان های زغال سنگ ویرجینیای غربی بود پس از سال 1890، او یک بشردوست برجسته و همچنین دوست و حامی مارک تواین و بوکر تی شد.

دوگانه انگاری عجیب راجرز را مشخص می کرد او در معاملات تجاری بی رحم بود، در امور شخصی خود خونگرم و سخاوتمند بود و به گفته تاربل در شصت سالگی “به احتمال زیاد، خوش تیپ ترین و برجسته ترین چهره در وال استریت” بود.

راجرز از فریب دادن هم عصران خود و اعمال قدرتی که از ثروت فراوان ناشی می شود، لذت می برد با این حال، او درست زمانی شکوفا شد که عصر طلایی جای خود را به عصر مترقی می داد.

بنابراین تلاش او برای رسیدن به قدرت با اصلاحات و تغییرات در سبک های مدیریتی قابل قبول تر که قرن بیستم آغاز می شد، ناکام ماند.