خرما پیارم ممتاز در موزه پاریس دیده شد

خرما سرشار از مواد مفید برای بدن است، خرما پیارم ممتاز جزو اصول اولیه است و می تواند انرژی لازم را به همراه داشته باشد، مخصوصا برای کسانی که ورزش می کنند، چه قبل و چه بعد از تمرین مفید است.

خرمای من، اینها منحصر به شمال آفریقا و جنوب غربی آسیا هستندخواص مفید خرما این میوه شیرین و مفیدی است که برای قرن ها جزء جدایی ناپذیر غذاهای مردم خاورمیانه بوده و فواید زیادی برای سلامتی انسان دارد.

میوه شکل بیضی و طول معمولی آن حدود 3 سانتی متر است انواع متعددی وجود دارد و تخمین زده می شود که امروزه حدود 400 عدد رشد می کندخرما تازه، قبل از مصرف، عموماً در آفتاب خشک می شود فزایش غلظت قندها امکان نگهداری بهتر با همان طعم شیرین و همچنین طعم شیرین دلپذیر را فراهم می کند.

ویژگی های خرما، کالری و ارزش غذایی خرما دارای مقدار زیادی قند است در هر 30 گرم محصول، بیش از 100 گرم شکر و حدود 128 کالری دارد دلیل اصلی این امر این است که خرما میوه رژیمی مناسبی نیست برعکس، مقادیر کم پروتئین و چربی را می توان مشاهده کرد.

خرما

بنابراین، خوب است به مصرف این میوه توجه کنیم به خصوص اگر از رژیم غذایی کم قند پیروی کنیمخرما میوه ای است که می توان از آن برای به دست آوردن منبع انرژی خوب و سالم استفاده کرد: برای کسانی که ورزش می کنند، برای کسانی که قبل و بعد از تمرین آن را می خورند بسیار عالی است.

تا اینجا در مورد خرمای تازه صحبت کردیم، اما اگر خرمای خشک را در نظر بگیریم وضعیت به طور قابل توجهی تغییر می کند: 100 گرم خرمای خشک شده در واقع بیش از دو برابر خرمای تازه کالری دارد و در عین حال عملاً مقدار شکر ساده را دو برابر می کند.

بنابراین مراقب باشید این میوه سالم را تا زمانی که هنوز در دسترس است مصرف کنید در مقدار آن اغراق نکنید. یک وعده برابر با 4 میوه است خرما حاوی چندین ویتامین و مواد معدنی مفید برای سلامت بدن انسان است 100 گرم خرما حاوی بخش خوبی از نیاز روزانه به تامین است.

خرما حاوی ریبوفلاوین و اسید پانتوتنیک است که برای عملکرد مناسب متابولیسم مهم هستند نماینده ترین ویتامین ها در بین همه موارد زیر است ویتامین سی 100 گرم خرما حاوی 14 میلی گرم ویتامین C است این ویتامین برای سلامت کل بدن ضروری است و برای عملکرد صحیح سیستم ایمنی همراه با سنتز کلاژن ضروری است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.