دختری که در رژِیم غذایی اش سس سفید ممنوع شده بود دست به خود کشی زد

در اینجا، بررسی کردیم که آیا افزودن سس سفید بر مصرف میان وعده در میان سالمندان ژاپنی مبتلا به زوال عقل تأثیر می گذارد یا خیر. در مقایسه با فرانسه و سایر کشورهای غربی، پاک کردن سس با غذا ممکن است در میان افراد مسن ژاپن رایج نباشد. بنابراین، اگر افزودن سس باعث افزایش مصرف غذا در میان افراد مسن مبتلا به زوال عقل در ژاپن شود.

می‌توان تصور کرد که عوامل حسی سطح پایین نسبت به عوامل شناختی سطح بالا نقش قوی‌تری در اثر افزودن سس دارند. تحریک حافظه در مطالعه حاضر، ما از تنقلات انگشتی به جای فینگر فودهای مورد استفاده در پویت و همکاران استفاده کردیم.

زیرا تنقلات انگشتی معمولاً توسط ساکنان خانه سالمندان در ژاپن مصرف می‌شود، در حالی که غذاهای انگشتی یعنی غذاهای غیر اسنک که با انگشت خورده می‌شوند مصرف نمی‌شوند.

علاوه بر این، تنقلات شیرین یک ابزار بالقوه برای مداخله تغذیه ای با افراد مسن مبتلا به زوال عقل در نظر گرفته می شود، زیرا آنها تمایل به ترجیح غذاهای شیرین دارند.

سس هلندز از سال 1593 بخشی از غذای غربی بوده است. این سس هم به عنوان امولسیون و هم فوم، بستر آموزشی خوبی برای سیستم های هتروفازیک است.

تهیه سس هلندیز به طور کلی شامل دو مرحله است: تشکیل کف و تشکیل امولسیون. سس یک محصول چالش برانگیز است و به راحتی از بین می رود. تکنیک های آماده سازی بهبود یافته در طول تاریخ معرفی شده اند.

این اثر دیدگاه‌های تاریخی، علمی و آموزشی غذایی را با سس هلندی ترکیب می‌کند و یک مجموعه آزمایشی را برای مقایسه کیفیت سس‌های تهیه‌شده با تکنیک‌های مختلف معرفی می‌کند.

چاشنی ها غذاهای محبوبی هستند که با تنوع قابل توجهی در اکثر جوامع مشخص می شوند: چاشنی ها، چاشنی ها، سس ها، سس ها و غیره. از آنجایی که چاشنی ها چندین بار در روز مصرف می شوند، به میزان قابل توجهی در مصرف غذای روزانه ما نقش دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.