با مصرف روزانه تخمه شمشیری درجه یک قلب سالمی داشته باشید

تخمه آفتابگردان چیست؟
دانه های آفتابگردان از نظر فنی میوه های گیاه آفتابگردان

دانه‌ها از سر گل‌های بزرگ گیاه برداشت می‌شوند که می‌توانند بیش از 12 اینچ (30.5 سانتی‌متر) قطر داشته باشند. یک سر گل آفتابگردان ممکن است تا 2000 دانه داشته باشد.

دو نوع اصلی از محصولات تخمه شمشیری درجه یک وجود دارد. یک نوع برای دانه‌هایی که می‌خورید رشد می‌کند، در حالی که نوع دیگر – که اکثراً کشاورزی می‌شوند – برای روغن رشد می‌کنند .

دانه های آفتابگردانی که می خورید در پوسته های راه راه سیاه و سفید غیرقابل خوردن قرار دارند که به آن پوسته نیز می گویند. آنهایی که برای استخراج روغن آفتابگردان استفاده می شوند دارای پوسته سیاه و جامد هستند.

دانه های تخمه شمشیری آفتابگردان دارای طعم ملایم و آجیلی و بافتی سفت اما لطیف هستند. آنها اغلب برای افزایش طعم برشته می شوند، اگرچه می توانید آنها را به صورت خام نیز بخرید.

دانه های  تخمه شمشیری آفتابگردان از سر گل های بزرگ گیاه آفتابگردان به دست می آیند. انواع خوراکی آن طعم ملایم و آجیلی دارد.
بیش از 30 میلیون نفر در ایالات متحده با دیابت نوع 2 زندگی می کنند. به دکتر کلی وود گوش دهید که گزینه های درمانی، داروها و موارد دیگر را توضیح می دهد.

ارزش غذایی
تخمه شمشیری آفتابگردان بسیاری از مواد مغذی را در یک دانه ریز جمع می کند.

دانه های آفتابگردان به ویژه سرشار از ویتامین E و سلنیوم هستند. اینها به عنوان آنتی اکسیدان عمل می کنند تا از سلول های بدن شما در برابر آسیب رادیکال های آزاد محافظت کنند، که در چندین بیماری مزمن نقش دارد.

علاوه بر این، دانه های تخمه شمشیری آفتابگردان منبع خوبی از ترکیبات گیاهی مفید از جمله اسیدهای فنولیک و فلاونوئیدها هستند که به عنوان آنتی اکسیدان نیز عمل می کنند .

هنگامی که دانه های آفتابگردان جوانه می زنند، ترکیبات گیاهی آنها افزایش می یابد. جوانه زدن همچنین عواملی را که می توانند در جذب مواد معدنی اختلال ایجاد کنند، کاهش می دهد.

شما می توانید دانه های آفتابگردان جوانه زده و خشک شده را به صورت آنلاین یا در برخی فروشگاه ها خریداری کنید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.